torsdag 11. september 2008

My Heart Stamps for you


Da jeg var på messa i Sandnes kjøpte jeg meg disse stemplene og ProMakers : )
Hele 45 stk ProMakers, så nå har jeg mange farger å velge mellom : )
Her fargela jeg med dem, uten å skyggelegge med prismacolor blyantene mine. Synes fargene ble jevne og fine.







When I was in Sandnes, I bought those stamps and ProMakers :)
Total of 45 Promakers, so now I have alot colors to choose from :)
Here i colored with them, without shading with my prismacolor pencils. I think the colors are smooth and nice.

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Utrooolig fine kort du lager.
Gøy å titte i bloggen din igjen.

Ha en fin uke.....

Gunn Marit sa...

Så flotte kort Siv Linda! Jeg kjøpte også det sommerfuglstemplet på messa!! Har fått laget et kort med det denne uken, ble ikke like lekkert som ditt