torsdag 11. september 2008

Huskeblokk


Her har jeg brukt pyntepapir ,bånd og lås som jeg fikk av Susan.

Laget et etui til å ha handlelista mi i : )
På innsiden er det også en lomme hvor viktige beskjeder kan oppbevares.

Jeg hadde en rest blå Bazzill som passet til pyntepapiret.

Jeg la huskeblokka på arket og laget brettekanter på begge sider.

Kuttet en bit blå Bazzill som ble limt over baksiden av handleblokka. Dermed kan jeg skifte til ny blokk når denne blir oppbrukt.


To av sirklene limte jeg på papp slik at de ble opphøyd, og deretter limte jeg dem på sirkelpapiret. Markerte rundt sirkler og kanter med hvit gelepenn.
Limte på bånd og festet låsen.



Så laget jeg en liten lomme til beskjeder på innsiden, og litt pyntepapir for å friske opp.


Here I used decoration paper, a ribbon and a lock which I got from Susan.

I made a case to have my shopping list into it :)On the inside there is also a pocket. Diferent important messages can be kept safe into it.

I had some leftovers blue Bazzill which seemed to fit nicely with the decoration paper.

I put the memory block on the paper and folded the paper on both sides.

I cliped one bit of the blue Bazzil which was afterwards glued over the backside of the shopping book.This way I can change the book with new one when its used.

Two of the circles I glued on top of cardboard so they are elevated, and afterwards I glued them on the circles paper. I used a white gel pen to mark around the circles and borders. In the end, I glued a ribbon band and attached the lock.

To make my work completely finished, I made a small pocket for notes on the inside, and some decoration paper to make it look better.





2 kommentarer:

Louise sa...

Så flink du har vært, lekkert alt sammen ;-)
Klem
Louise

Maya sa...

Åhhh så stilig handleblokk!
Så utrolig kjekt laget og denne må jeg skrive opp bak øret ;)

Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya