onsdag 13. mai 2020

Tag

Nå er det visst lenge siden jeg har lagt inn noe i bloggen min..... 
Jeg lager fremdeles kort, men av og til glemmer jeg å dele. 
Da jeg ryddet på hobbyrommet mitt, kom denne tag blokka fra Prima frem og stempelet av dama som også er fra prima (doll stamp 1), mener det kommer fra et kit jeg kjøpte for flere år siden. 
Tag'er synes jeg er kjekke å gi bort med en hilsen bak. 
Her brukte jeg distress oxide Broken China, salty ocean og peacock feathers til å lage bakgrunnen med. Kantene ble svertet med vintage photo distress ink, som er favoritten min til sverting. Søm rundt kantene med en tysj.  
Dama ble stemplet på akvarell papir og fargelagt med akvarell farger. Kjolen og hårbåndet ble stemplet på en rest pynte papir fra riddersholm design, klippet ut og limt på dama. 
Ellers har jeg brukt klistermerker fra Søstrene Grene, utklippsark fra studio light, en blonde og stempel fra Norsk stempel blad og Tim Holzt. 
Håper du er frisk og rask i disse Corona tider, ha en fin dag! 


2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott tag! Har brukt mange av denne typen Prima Tag. Motivet har eller hadde jeg flere ulike. Alltid kjekt med tag,mer anvendelig til pakker og! Har hatt problemer med å logge inn på InkLinz til utfordringer,derfor har jeg vært fraværende ei tid! Har laget mange kort, men med problemer ,så gir eg litt opp...! ;)

Hildes kort sa...

Så fin tag. Det er meget sjelden jeg lager tag - men det tror jeg jammen jeg skal prøve meg på nå neste gang jeg sitter på hobbyrommet mitt.
Takk for besøket i min blogg også :-)