mandag 24. februar 2020

Bruker opp restepapir

De fleste av oss har sikkert mye restepapir, både små og store biter.
Jeg har blitt inspirert av flere inne på snapp som er flinke til å bruke restepapir.
Her hadde jeg en bit brunt papir som det ble stemplet opp små ord, og klippet ut etterpå så de ble klare til bruk. Stempelplata er fra Papirdesign (13795 Fri som fuglen)

Jeg fant også en liten bit fargerik papirrest som det ble et kort av. 
Her ble noen av reste-orda brukt sammen med et ark fra Graphic 45 (world's fair),som luftballongene ble klippet ut av. Hvit gel penn ble brukt til å lage søm med og rundt små ordene for å fremheve disse. Nuvo Crystal Drops i midten av blomstene og omkring luftballongen.

Innsiden av kortet med skrivetekst.

Kortet er 4"x 6". 
Og rammen rundt kortet er orange, her på bildet ser den nesten oker gul ut.

Ønsker alle en superfin dag!


2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort! Lurt å finne bruk til restene, er ikke alltid så flink til det.
Fin ge-pen søm. Min penn er ikke noe god, virker bare litt, så det nytter ikke å skrive eller lage hel søm.. :( Klem ;)

Mariann Jakobsen sa...

Flott kort! Så flink du er til å bruke opp rester :) Jeg tar en stor boks med bare rester. Henter litt der innimellom, men haugen bare vokser og vokser. Ble inspirert av deg, så nå skal jeg sette meg mål å lage minimum 10 kort av bare rester før jeg starter på ny kartong/papir. Det blir litt av en utfordring! Takk!