tirsdag 17. mars 2015

Trekkspillkort

 
I Ett Trykk var utfordring 20 å lage et trekkspillkort, og det var en kjekk utfordring å prøve seg på.
Her kommer et ras med bilder :)




 
Pynteark fra Pion
Oval Frame fra will Rose Studio SD005
Bånd
Roser, div blomster
Distress glitter, clear and rock candy på blomstene
Perlebånd
Metall og hjertepynt
Liquid Pearls Bisque
Har svertet kantene med vintage photo distress
Stempel fra Snuppeline design-sitater 1 B på fremsiden
Div stempler inni
Bling it rhinestones fra Bacic Grey
Osteklut
 
 
 Her er utfordringen og fremgangsmåten :)
 
Og video
 
 

8 kommentarer:

Rita sa...

Så stilig :) Klem Rita

Bente Årstad sa...

Nydelig:)
Nå var det jammen en stund siden jeg hadde vært innom her, og utrolig masse flott du hadde laget siden sist,
Klem Bente:)

Bodil sa...

Nydelig kort :)
Denne typen var ny for meg .
klem :)

Birgitanita sa...

Et flott kort du har laget. Denne typen kort er helt ny for meg, men utrolig stilig. Klem fra Birgit.

Synnøve Dyhring sa...

så stilig brette teknikk, fikk lyst å prøve jeg nå.Nydelig kort ,flotte farger, klem Synnøve

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort! Kjempefin layout..må prøves:-)
Ha en fin helg!

Klem Laila.

Unni A sa...

Nydelig trekkspillkort! Veldig stilig bretteteknikk jeg er nødt for å prøve ut snart :) Lekre ark og lekkert pyntet!
klem Unni

Lill Anita sa...

Så flott et trekkspill kort.
Flotte farger du har brukt.
Klem :)