torsdag 30. mai 2013

Sjal av bli glad farger :)

 I dag var jeg innom hos Camelia og kjøpte meg garn i glade farger :)
Det ble 8 nøster med Tynn  Alpakka.
I morgen skal jeg til legen og ta stinga i lillefingen, måtte operere ut litt kalk, så nå håper jeg på mindre verk :)
Men da jeg så på de flotte fargene jeg hadde kjøpt, måtte jeg bare prøvehekle litt !!
Husker jeg heklet flere slike sjal da jeg gikk på ungdomsskolen, i tynt garn, men da heklet jeg alt i en farge så jeg skulle slippe å feste tråder......
Tynn Alpakka var deilig å hekle av, så nå blir det spennende å se hvordan garnet fungerer når det brukes og i vask.
Her finner du mønster og bruksanvisning, hvis du har lyst å hekle et enkelt sjal:
 


8 kommentarer:

Solveig sa...

Godmorgen!
Herlige farger du hadde valgt!
Blir lekkert det!
Ha en strålende dag og god helg!

Karina Bunkenborg sa...

Flot sjal og flotte farver skal jeg love for!

Kari`s Hobbyrom sa...

Flotte farger du har valgt i nydelig garn. Gleder meg til å se det ferdig. Kan hende jeg tar en tur til Ganddal i morgen og kjøper garn.
Ha en fin helg.
Klem fra Kari.

Unni A sa...

Så flott sjal! Herlige farger!
Håper det går bedre med fingeren din!
klem Unni

Anonym sa...

So herlige friske fargar du har funne deg. Dei er virkelig til å bli i godt humør av :)
Ha ein fin dag:)

Strikkelene sa...

Har KOSA meg å studert dine siste blogginnlegg, men nyyydelige kort i forskjellige stiler (og SELVFØLGELIG ble jeg superinspirert!), lekker marsipankake til en liten prins, blomsterbilder og ikke minst det flotte sjalet i gladfarver!

Jeg har akkurat lagt opp til et sjal til meg selv, og er veeeldig spent på hvordan dette skal gå. Jeg har aldri før laget sjal, hverken strikket eller heklet.

Sommervarm klem, Lene Sofie

Kjersti sa...

Ja dette sjalet kommer til å bli fint i friske farger :-)

Sonia sa...

Hi my dearest friend,happy Saturday^_^
What a gorgeous card,beautiful image^_^
Big hug,
Sonia