onsdag 10. september 2008

Utfordring#6/Competition nr 6

Her er klippe kortet til sukkersøtt sin utfordring nr.6.
Siden jeg trengte et "nytt hus" kort ble denne utfordringen midt i blinken : )

Har brukt Basicgrey Lilykate som bakgrunnspapir. Klippet ut alle delene i Bazzill og limte dem sammen. Tre og busk ble klippet ut i perhaps fra basicgrey.
Foof-a-la brads som dørhammer, og noen blomster og brads på busken.

Here is the card I made for sugersweet's competition nr 6.
Since I needed a "new house" card, this competition was just what i needed :)

I have used Basicsgrey Lilykate as background paper. I cliped out all the parts in Bazzill and glued them together. Tree and bush was cut out in perhaps from basicgray.
Foof-a-la brads as a door knob , and some flowers and brads on the bush.

12 kommentarer:

Daniel August sa...

Kjempestilig hus Sivic.. :P

Mvh
Daniel

Rasofiel sa...

Dette kortet var kreativt, knallstilig og råflott!!!! Jeg elsker det :O) Takk for inspirasjon <3 klem vyanmica

Joanna sa...

Kjempeflott job på dette kortet:)Det ser skikkelig koselig ut og minner meg om sommeren * sukk *


Klem fra Joanna

Heidi sa...

Kjempestilig kort.

WencheP sa...

Kreativ løsning på oppgaven! Kjempeflott! :)

Maya sa...

Faderulland så stilig!!
Rett å slett herlig,Siv Linda!
Så gjennomført og flott,og for en jobb *dåne*
Nyydelig :)

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya

Bente sa...

Så fint og såååå kreativt! Imponert jeg!!!

Inger Marie sa...

Wow så kreativ du er da.
Kjempe stilig ble det :)
Flinka!!

Hvordan gikk det på kurset på lørdag, kjempe trivlig å treffe deg igjen selv om det ble et kort møte.

God klem

annes paperfun sa...

Så flott kort! Og så kreativt!
Nydelig de mønsterarken du har brukt, spesielt det du har brukt bak huset. Passet jo så godt inn. :o)
Takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Lise sa...

Gratulerer med seieren! Det var virkelig en verdig vinner! :-) Ha en fin helg!

Marianne sa...

En sen men hjertelig gratulasjon fra meg og. Kortet var knallstilig !!!

Rasofiel sa...

hei på deg :O) du må ta en titt på ukens søteste ;-) *jeg har kåret ditt bidrag til ukens søteste* jeg elsker dette kortet, det er helt fantastisk!!!!!! megaklemmm fra vyanmica