onsdag 22. januar 2020

Smil


Da er det et nytt år, 2020, og jeg starter året med å legge ut dette kortet.
Jeg fikk besøk av Tone på hobbyrommet mitt og vi laget en bakgrunn med Distress Oxide.
Moro å lage egne bakgrunner.
Her har jeg brukt flere dieser, stempler, et bilde fra en utklippsbok og en gammel dymo .

Selv likte jeg de friske fargene på kortet og det positive budskapet, vi trenger alle å smile og blir glade når vi får et smil fra andre.

Ønsker alle et godt nytt år, bruk det godt !

Er med i disse utfordringene:




4 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Det er så gøy å leke med oxide putene og her har du fått en fin og fargerik bakgrunn.
Flott pyntet
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin

Guri sa...

Eit kort til å bli glad av :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med mange fine elementer! Og positivt budskap! Klem ;)

May-Runa sa...

Så stilig bakgrunn og et kult kort!
Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa