søndag 22. februar 2015

Utfordring 10 i Ett Trykk

 
Så ble det enda et kort med samme embossing folder /dies.
Masse restepapir, tom embalasje og 3D klistermerker fra Nille.
 
utfordring 10 i Et Trykk er oppgaven :  Scrapp emballasjen!
 
Her ser dere min emballasje :)
 
Jeg hadde ingen tomme esker liggende, men den grønnprikkede pappen var så flott at den kunne brukes på kortet mitt. 
 
Her er noen bilder fra søndagsturen min, like oppi bakken bak huset.
Jeg var en tur på Haugesund på revmatismesykehus og da fikk jeg nye medisiner som nå prøves ut.
Det blir spennende å se om de virker godt, formen i dag er ihvertfall bra !
Herlig tur sammen med min sønns hunder.
 
Lexi ser på utsikten. Vi bor på gården like under henne.

Diablo

Selfi i sol og motlys

Sol og mørke skyer i horisonten

Regn like bortenfor naboene, og jeg har sol :)

Måtte bare stjele denne fine stubben fra mannens ved. Den blir fin til sommeren med blomst oppå.
 
 

3 kommentarer:

Unni A sa...

Så stilig kort i flotte farger! Både dette og det i innlegget under. Kjempefin måte å få brukt opp rester :)
Det har så deilig vær her idag også, men jeg har ikke vært utenfor døra "skammer meg" Vi har fortsatt litt snø og ikke minst masse is, men det har smeltet mye de siste dagene.
klem Unni

Synnøve Dyhring sa...

Likte dette kortet kjempe godt og jeg.Flotte turbilder, klem Synnøve

Ann Kristin sa...

Så lekkert kort i flotte farger! Lurt å bruke papp emballasjen som erstatning for mønsterark :) Flotte hunder også! Tusen takk for at du tok utfordringen min hos Ett Trykk! Klem fra Ann Kristin