mandag 23. desember 2013

Bilderas av rosettbakkels og kortlaging hos farmor :)

Lille Rikke, 2 år og 4 mnd lager kort hos farmor.
Er hun ikke flink :) Alt gjør hun selv :)

Etter limen puttes diamanten på :) 

Har "skrevet" navnet sitt selv :)

Stolt jente

Lek under bordet etterpå.
Tror Rikke går farmor i næringa etterhvert :)
 
Snart jul og rosettbakkels i dag, jern og røre er klar.

Smult varmes opp, lokk er klar :)

Sjekker om smulten er varm nok

jernet dyppes i deigen

Stekes i smult

Ferdig stekt

Legges på tørkerull

Tas forsiktig av, hjelp med en gaffel

Mine to jern
 
Dagens resultat.
Denne gang brukte jeg denne oppskriften Her, sprø og gode kaker!
 
I morgen trekkes vinnerne på "Pay it forward" hos meg, bli med hvis du har lyst .
Ønsker alle en fin julehøytid :)

4 kommentarer:

aina sa...

Så stor ho lille Rikke har blitt :) Artig med litt juleativiteter sammen med barnebarn tenker jeg :)

Anne sa...

Så koselig! Også så flink Rikke var :-)

Riktig god jul til deg og dine!

Bente Årstad sa...

Kan nok bli mange fine stunder med Rikke på scrapperommet i årene som kommer, flinke var hun, god jul ønskes fra bente:)

Birgitanita sa...

Så søt ei lite som koser seg. :) Koselig å få være med tenker jeg. God jul til deg og dine ♥