mandag 12. september 2011

Konvoluttkort

Her har jeg laget et konvolutt kort.
Jeg har kuttet av enden (limsiden) på en hvit konvolutt og sprayet den med Java walnut ink fra Tsukineko.
Deretter er den pyntet med et papir som er stemplet med et tekst stempel og bølgepapp som er malt delvis med gesso.
En hvit bazzill sirkel laget med spellbinders under bildet, samt en blondeserviett laget av Marianne dies.
Har brukt bilde fra Gudrun Loennecken
Papp blomsten er kuttet med Tim Holtz Tattered Florals sizzix fra en tom makaroni boks og malt med hvit gesso, da blir den tykk og god.
Blonden er fra min mors skattekammer.
Tau rundt bildet.
Metall hjerte og brosje fra kort og godt.
Rosen har jeg fått i blogcandy fra Hobbydraken

Her er innsiden til kortet, som en hilsen kan skrives på.
Hvit blomst fra prima
Brun blomst ( i midten) fra Forever Flowers
Rose i gave fra Hobbydraken
MS punch deep edge punch-floral vine
Og her er baksiden på kortet : )
Stempel -Muse fra rubberstampconcepts

Deltar med dette kortet i utfordringen hos
Papirdokkene utfordring 10, Vi vil se bruk av 2 forskjellige dies, punch eller begge deler!
Nordsalten hobbyklubb utfordring 37- Metall
Kort&Godt -lag noe der du har brukt die-cuts (dies)

6 kommentarer:

Pauline sa...

Såå lekkert!!
Takk for sist, var kjempekjekt å treffe deg og scravle litt med deg på Scrapperally i helga! :-)
Ha en fin og kreativ uke i regnværet!

Marianne sa...

Det ble skikkelig stilig Siv Linda.
Enda flottere IRL!! som jeg vet siden jeg satt ved siden av deg. Takk for noen hyggelige dager !

Anne sa...

Skikkelig artig vri på et kort! Nydelig ble det, og flott pyntet!

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Bente Årstad sa...

Så lekkert og flott denne ble:)
bente:)

Lambi sa...

Flott konvolutt kort! Masse herlig stæsj du har pyntet med! :) Ønsker deg en flott og kreativ uke! Klem

Gro sa...

Herlig kort.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)