søndag 8. mai 2011

Litt av hvert

Svigermor og jeg var en tur og handlet på Obs.





Foruten mat kom jeg også hjem med ei ny pute til sofaen og noen nye korger : )






















Kari ville slanke garnlageret sitt, og jeg var den heldige mottakeren av mye flott Tove garn : )

Tusen takk Kari!!

Garnet passer flott i de nye korgene!!







På facebook har de ei gruppe for de som liker håndarbeide som heter Galskap & Glede. Det er ei lukket gruppe hvor de som ønsker det kan søke om å bli medlem.

Der hadde de en konkurranse hvor det skulle lages noe til føttene, og da strikket/heklet og tovet jeg disse babyskoene/tøflene.

Før sammensying og heklekant.












Her er kanten heklet : )

Og deretter skoene/tøflene ferdig tovet.










8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så fine tøflene ble!! Er så heldig å ha ei god venninne som lager sånn gode tøfler..bare elsker mine:-)
Kjempefin pute og smart kurver.
Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Kari`s Hobbyrom sa...

Tøflene er nydelige, må nok lage noen eg og. Likte godt puten og kurvene.
Ha en god dag.Klem Kari

Connie sa...

Åååå så nydelige tøfler :))
Herlig pute du har kjøpt også.
Ha en super uke.
Klem Connie

Louise sa...

Så søte,Siv Linda..vil du dele oppskriften med deg??

hardkog sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Eva Helen sa...

Flott pute og kurver men de tøflene de var knall søte!

Klem Fra Eva Helen

Villblomsten sa...

Flotte sko-tøfler-labber :-)
og fin pute og kurv :-)
og så heldig du var som fikk alt det flotte garnet :-)

Karina Bunkenborg sa...

Rigtig sød pude og baby skoene er da bare så skønne! At ens egne børn har været så små det kan man slet ikke forstå.
God søndag
vh Renne