onsdag 8. juli 2009

Kort med vannmalingsteknikk






















Sue har laget seg en ny blogg.

Der har hun linket til en video med denne vannmalingsteknikken som jeg har brukt her.

Har dere lyst å prøve ??


Når dere klikker på kortet kan dere se det større....da finner dere kanskje feilen min også????
Hva har jeg glemt å male ??


Alltid kjekt med noe nytt!!






















I går hadde jeg koselig besøk av Anne May, og vi laget en post it bok hver.

Jeg viste fremgangsmåten, og på et eller annet vis klarte jeg å kutte hullene skjeve.
Og dermed måtte jeg "jukse litt" og klippe av kantene, slik at sidene ble rette og like store : )

Så slik kan det gå når vi "kurser" litt for fort, he, he.
Da er det godt å kunne jukse litt!!

2 kommentarer:

Grete sa...

Den fargeleggingsteknikken var stilig! Og bøkene er du en reser på!! Feil??? Sånt leter man ikke etter! Ha en glitrende fin dag.

Bibbi sa...

Nyyydelig kort og post it bøker!!

Den teknikken var super, og takk for utfordringen......