tirsdag 14. april 2009

Endelig er pc'en ordnet : )


Jeg håper at alle sammen har kost seg i påsken, fått nye krefter og massevis av kreativitet !!

Selv har jeg feiret fødselsdag, fått massevis av flotte kort i postkassa,hatt familieselskap og laget kort sammen med venner.
Så min påske har vært helt topp!!

Skal legge ut de flotte korta jeg har fått til bursdagen etterhvert, de er kjempefine : )

Ellers så er endelig pc'en min fikset, må bare legge til skriver ol. Så nå kan jeg følge med på hva dere gjør igjen : ) Deilig!! Det var grusomt å være uten pc.

Her er korta jeg har laget i det siste : )











3 kommentarer:

Grete sa...

Du og du så produktiv du har vært. Kjempefine kort!!

Inger Marie sa...

Så kreativ du har vært i påsken vennen :)
Nydelige kort :)
Så bra at du har fått fiksa PCen da
Merker hvor avhengig jeg er når den ikke funker.Gleder meg til min er i orden, nå er jeg jo bare rundt og låner..hihi
Ha en fin dag
God klem

Solveig sa...

Så masse flotte kort!!
Så greit dataen ble fiksa! :-)
Ha en fin dag!