onsdag 17. august 2016

Babykort til tvillinger


 
Det er så koselig med nye verdensborgere.
Min nevø og hans samboer har fått tvillinger og da må de jo få babykort av oss .
Synes det var koselig med samme papir og oppsett, siden de var heldige og fikk både en jente og gutt.
 
Baby er en dies fra Marianne - LR0217, som jeg stanset ut to ganger og limte på hverandre.
Synes det gjorde seg med litt høyde på baby teksten.
Ovalen er en ny dies fra Sizzix - 661188 ( Tim Holtz ), som lager vanlig søm og sikksakk søm rundt kanten. Synes denne var fin.
Teksten "velkommen til verden" er et stempel fra Staz.
Tutteflasker fra din fantasi
Hjerter fra Staz
Pyntearkene kommer fra lageret mitt, så jeg husker ikke hvem som har laget dem.
Rettelse : Papirene kommer fra doodlebug design og heter baby talk boy/ baby talk girl (2004-2005)
 
Deltar i utfordringen til Hobbygarasjen der tema denne gang er bruk dies.
 
 
Her er mine nye dies :)
 

9 kommentarer:

Lise sa...

Så flotte kort du har laget til tvillingene. Takk for du deltar hos hobbygarasjen.
DT Lise

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflotte kort og gratulerer med tvillinger i familien.
Flott med den store baby teksten en søt liten flaske til pynt
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

DT Jorunn Elin

pia iris sa...

Så flotte kort 💖💙 og flott at du lagde et til hver 😀
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen 😀 Pia

Lill Anita sa...

Mange flotte kort siden sist jeg var innom deg :)
Ha en fin fredag og god helg :)
Klem :)

Bibbi sa...

Nydelige kort!

Bente Årstad sa...

Nydelige begge to :) Så kjekt med tvillinger, men mye arbeid og ikke minst gleder:)
Har tvillinger selv:)

Britt May sa...

Nydelige kort. Du lager mye fint :-) Ha en fin kveld videre.

Dortesjs sa...

super fine kort

Inger Marie sa...

Så søte babykort og gratulera med ny fin dies :)
Ha en fin søndag :) God klem