mandag 27. juni 2016

Rydding og bryllupskort

 
I dag begynte jeg å rydde, dvs jeg lette etter en barnedåp dies som jeg ikke finner, og dro alle papirene ut av trallen min for å se om den var ramlet oppi der.
Der var den ikke ,men jeg fant to andre dieser innimellom papirene som også har vært savnet en stund, samt to stempler.... Og så fant jeg denne gamle"skatten" bryllupspapiret  med sølvsvirler.... kan tro jeg sparte lenge på de siste arka, for de var jo så fine!!
Og så gikk ryddinga over til kortlaging, noen andre som kjenner seg igjen der ?
Rydde kan jeg jo gjøre senere :)
 
Siden sølvsvirlene er matte, valgte jeg å lage panelet i sort og lys grått, samt ha sølv glitterlim rundt kanten.
Tekststempel fra North Star
Brudepar dies fra Marianne
Gratulerer dies fra Kort & Godt
Hjertepunch -et rosa og lyseblått hjerte
Rose fra Papirdesign
Noen "diamanter"
 
Så nå ble det et bryllupskort i salgskassen, kjekt å ha noen liggende.
 
Og så er det vel noen kortdamer som lurer på rotet mitt, joda det ligger her fremdeles...dere kan få ta en titt....... til skrekk og advarsel......  ikke avslutt ryddinga selv om du finner mye fint , knis....
 
Papir som skal sorteres....mye jobb igjen.

Ferdig ryddet/sortert i tralla

Kaos- slik blir det når jeg koser meg......
 
Deltar med kortet hos North Star sin juniutfordring - spesiell anledning.
 
 
 

4 kommentarer:

Guri sa...

Ha, ha. Kjenner meg igjen i både ting som forsvinner og kaos på bordet. Velger å kalle det "kosekaos" og "kreativt kaos" :)
Lekkert det mønsterpapiret du har brukt her.

Anne-Eddie sa...

Du finner mye lykke i det totale kaos ! Noe vakkert ble det utav det i alle fall! Klem ;)

Pinklady 68 sa...

Inspirasjonen blomstrer når man rydder:-) Masse fint stæsj har du og:-)
Et nydelig kort til salgskassen ble resultatet!

Ha en fin sommerkveld!
KLem Laila.

Jonna sa...

Nydelig kort! Og ble ikke skremt av rotet. Kan se mye verre ut her..... :-)