onsdag 18. mai 2016

Kort med blomster

 
Card and Scrap har de en utfordring gående ...... blomster.
 
Siden det regner i dag, var det koselig å gå ned på hobbyrommet og lage et kort til denne utfordringen.
Min svigerdatter blir snart 40 år, så jeg hadde henne i tankene mens jeg laget kortet.
 
 
Jeg fikk prøvd mine to nye dieser, Marianne LR0403 og LR0406
og diesen fra CherryLynn DL 278.
 
Bregnen og blomsten blir nok mye brukt av meg, jeg likte dem kjempegodt!
Og banner diesen er også en av mine favoritter.
 
Foruten diesene har jeg brukt embossingplate med polkadotter (brukt på det minste banneret) litt tau,bling,en rose, tall fra Katie Classik og glitterlim (diamond)på blomst og tall.
Mønsterpapir fra K & Company
 
Nærbilder av kortet

 
Ha en fin dag alle sammen !
 
 

9 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint kort.

Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Card and Scrap. DT Veronique

Maryann Laursen sa...

Et super flot kort, som din svigerdatter nok skal blive glad for.
Og tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

Lene sa...

Så snyggt kort! Tack för besöket i min blogg!

Anne-Eddie sa...

Vakkert kort! Alltid hyggelig å få håndlagede kort ! Klem ;)

Bente Årstad sa...

Utrolig flott kort og lekre dieser:)

Birgitanita sa...

Så nydelig et kort, med flotte dies.
Klem, Birgit.

Bibbi sa...

Lekkert!

Anita Lise sa...

Virkelig lekkert kort du har laget! Stilig :) Takk for at du deltar på blomsterutfordringen vår hos Cardandscrap.
DT Anita Lise

Unni A sa...

Et nydelig kort med mange flotte dies!
klem Unni