tirsdag 4. august 2015

Bursdagskort

Bursdagskort til min sønns samboer Aurelie, hun ble 25 år.
 
Her har jeg brukt Tim Holtz sin klokke dies- Tick-Tock 657830,
den ble farget med permanent metallic ink , Pen-touch gold,
og limt på kortet med limputer.
Papir fra  K & company.
Muffins dies fra Marianne LR0160
Fuglehus og fugledies fra Marianne LR0205 og LR0206
Creative dies spiral flower die (selvlaga blomster)
Easy punch blad
Stempler fra Kort & Godt M-223
Frosted Lace stickles
Bling
Krystall blader fra Kort & Godt
Roser fra Papirdesign og ukjent
sommerfugl punch fra M S
 
Utfordringen varer frem til 26. august.

6 kommentarer:

Lill Anita sa...

Her er det kommet mange flotte ting siden sist jeg var innom her.
Ha en fin kveld :)
Klem :)

Gitte sa...

Rigtig fint kort.

Anne-Eddie sa...

Kjempelekkert kort! Nydelig pynt! Klem ;)

Bente Årstad sa...

Flott kort og mange fine kort du hadde laget siden sist jeg var innom,
klem Bente:)

Birgitanita sa...

Takk for fin kommentar inne hos meg :)
Et nydelig kort med mange flotte dies.
Klokkediesen var kjempefin..så nok et tillegg på ønskelista hos meg..hihi..
Klem fra Birgit.
Ønsker deg en fin søndag.

Scratch sa...

Herlig bursdagskort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda