onsdag 18. februar 2015

Utfordring 8 i Et Trykk

 
Utfordring 8 i Et Trykk er å lage et kort med  brushstroke teknikken.
 
Dette er en kjekk teknikk som jeg brukte mye tidligere.
Denne gang utfordret jeg meg selv til å bruke et annerledes stempel, og synes resultatet ble bra.
 
Stempel fra Hero Arts - G2811 Gracious Lady
Distress Marker tusjer
Designer Paper fra K & Company
Dies:
LR0317 Petras circle Marianne design
Spellbinders S4-430 Foliage Flourish
Gratulerer dies fra Kaboks
 
Fastener fra Create Impress (Dragonfly)
Perlevaiere fra Kort & Godt
Roser

7 kommentarer:

Birgitanita sa...

Et nydelig kort du har laget i flotte farger. :)
Lekre dieser :)

Connie sa...

Nydelig bursdagskort :)
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Så flott kort og denne teknikken har jeg aldri prøvd,
klem bente:)

Maya sa...

Åhh så herlig!
Og så utrolig stilig å bruke teknikken på ett slik type stempel :)
Ett supert kort, med masse flotte detaljer!
Ha en superduper kveld,
klem fra Maya

Synnøve Dyhring sa...

Så nydeligt kort , med herligt motiv og dies .jeg har ikke prøvet den teknikken , men nå frister det. Klem Synnøve

Unni A sa...

Nydelig kort! Stilig i grønt, en farge jeg dessverre bruker altfor sjelden.
God helg :)
klem Unni

Karin Dahl sa...

Et delikat og flott kort, med mange fine detaljer og et hærlig bilde:)
Likte godt disse rivekantene dine.
Ønsker deg en fin lørdag:)
Clemzy Karin D