tirsdag 14. januar 2014

Garnhandel og hunde barnevakt

Til jul fikk jeg sokkeboka av mine barn og dermed ble noen nøster Fabel innkjøpt, så jeg kunne strikke et par sokker til meg selv.
Men "Rikkemor" (barnebarnet) var på besøk og hun ville også gjerne ha sokker av det spraglete garnet, så nå har jeg et par sokker på pinnene til henne.
Jeg får lage et par til meg senere :)

Dette skal bli til en Skappel genser til meg :)

Var på tilbud og kjøpte mye nytt garn :)
Så slik gikk det med garnslankinga mi på nyåret......

Dette er garnet som er i posene.

I dag har jeg vært barnevakt for Lexi ( Staffordshire bull terrier) som ble operert i går kveld.
Hun har vært slakk, gått ned i vekt og etter 3 dager med røntgen- ble hun åpnet opp. Hun hadde betendelse i tynntarmen, og det ble tatt ut en del lumfeknuter (biopsi) som det nå skal tas prøver av.
Så nå er det bare å vente en ukes tid på prøvene.....
Får håpe det er noe som kan fikses på, for hun er ikke 5 år enda.
 

3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så mye flott garn du hadde handla deg, blir spennende hva du lager av dette, god bedring til din firbente venn. klem bente:)

Strikkelene sa...

Åh - så lekkert garn! Skjønner godt at du sprikker i garnslankinga (gjør det selv hele tida)

Håper hunden har det bra etter forholdene, og at det ikke er noe uhumskheter

Klem, Lene Sofie

Birgitanita sa...

Trist å lese om hunden da.. får håpe resultatene er positive. Det er så mye verre når dyr og små barn blir syke..de kan jo ikke si fra om noe feiler dem. Krysser fingrene for at det går bra.
Du har fått mye nydelig garn må jeg si.
Jeg kjenner meg igjen i det å prøve å slanke garnforrådet. Men i år skal jeg prøve å legge 10kr i en boks for hvert nøste jeg bruker opp.. og jeg har begynt på et restegarnteppe.. så får jeg se om det virker. hehe....
Ønsker deg en fin helg. klem fra Birgit,