tirsdag 12. november 2013

Julekort med Marianne dieser

 
Da har jeg fått laget et julekort med mine Marianne dieser, moro !!
Snøfnugga er laget med MS punch, og de har fått en liten halvperle i midten som pynt.
På juletrær,bakke,by og kristtorn har jeg hatt på "snø" med glossy accents og Distress Glitter- clear rock candy.
Stempel fra kort & godt.
Papirene er limt på lag på lag, så det blir dybdevirkning på kortet :)

 
Innsiden med MS punchen med snøfnugg på og tekst fra Kort & Godt

 
 Baksiden med mitt julestempel
 
Deltar med dette julekortet hos Hjerteboden utfordring #11-jul
 
Og her er mine nye innkjøp :)
Mye kjekt igjen :)
Ha en fin dag, klem
 
 



5 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempelekkert julekort og flott bruk av de nye diesene dine. Her var det nye kjekt. Gleder med til å se hvordan det blir når du har brukt det.
Klem.

Unni A sa...

Så koselig julekort! De diesene er kjempefine! Flott med glitter og snøfnugg, et skikkelig vinterlandskap :)
Ha en fin onsdag :)
klem Unni

Synnøve Dyhring sa...

Stiligt julekort, så flotte dieser,ble så vakkert.klem Synnøve

Meretekj sa...

lekkert julekort!
Diesen med kirka og husene har jeg lenge hatt lyst på.
Jeg ønsker at du må få en fin kveld.
Klem, Merete

Janne sa...

Så fint! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden♥ Klem, Janne♥