onsdag 3. juli 2013

Utfordring #58 Bruk blonder eller bånd

Card and Scrap er utfordring #58 bruk blonder eller bånd.
Dette er mitt bidrag.
 
Denne gang foldet/brettet jeg båndet og sydde det på med symaskin.
Deretter laget jeg en sløyfe med samme bånd, og festet denne oppå.
Litt bånd på "trådsnella" også :)
 
Brun Bazzill
Prima papir - Life time
Knapper fra en venn i varmtvannsbassenget :)
Stjerne dies fra spellbinders
Saks dies fra Marianne - LR 195
Trådsnelle dies fra Tim Holtz
Hjertepin fra Little yellow bicycle
Bånd fra Kort og Godt
Halvperler fra Kort og Godt
En bit fra en gammel gotisk bok
Nydelig pynteserviett fikk jeg av Inger Lise, takk :)
Stempel fra Kort og Godt S-169
Bilde, Vintage sewing fra Madeleines Design
Hvit penn til "søm"

9 kommentarer:

Anne Lise sa...

Her var det masse stilige detaljer.

Synnøve Dyhring sa...

Så nydeligt og alle de lekkre detaljene.likte det så godt jeg. God sommer klem synnøve


Anne Bente sa...

Åhhh hvor er den smuk♥
1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring,

knuzzz DT Anne Bente
God sommer♥

Rita sa...

Nydelig kort :) Så fint med alle de detaljene :) Likte saksa :) Klem Rita

Kjersti sa...

For et nydelig kort, masse lekre detaljer og flotte farger!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

Nina sa...

Riktig nydelig med masse flotte detaljer!
Jeg sliter litt med inspirasjonen for tiden, men det er kjekt å se hva andre lager i stedet ;)

:-) Nina

Grethe Røren sa...

Nydelig kort Siv Linda med masse flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Card and Scrap :-)
klem

Eva Gro sa...

Herlig kort med mange flotte detaljer!!

Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
klem fra
Eva Gro
DT medlem Card and Scrap

Gitte sa...

Rigtig lækkert kort.