tirsdag 30. juli 2013

She's so cute 36

 Denne gang er oppgaven på She's so cute 36:
 
Bruk hvit kartong til bakgrunn, ikke mønsterark!
Bakgrunnen lager du selv, med stempler, mist, maling, stensiler osv.
Du skal ikke bruke blonder eller blomster, jeg vil se et litt røffere uttrykk enn det.
Og jeg vil se farger! Klare, flotte farger!
 
Jeg deltar med denne LO'en av Brage Alexander, mitt barnebarn.
Han fant mobilen min på teppet og lykken var stor da han fikk tak i den :)
Heldigvis hadde jeg fotoapparatet der og fikk knipset noen bilder.
 
Ikke lett å fotografere en LO.......
Tips mottas med takk !
 
Halv skannet LO
 
Og resten skannet... 
 
 
Har brukt
Dylusions ink spray calypso teal og dirty martini
Washi tape fra Prima
Maske timeworks fra Tim Holtz
Stempler fra  Norsk stempelblad
Dymo
Journaling stickers fra Bella
Alphabet Stickers fra Prima
Stickers fra  October Afternoon
sort tysj
Memento cantaloupe
 
Nærbilde av detaljene (foto)



7 kommentarer:

Birgitanita sa...

Skjønn LO og en herlig unge som jo var såå glad. :) Utrolig flott i spreke farger. ♥

Kjersti sa...

Så morsomt bilde du har laget :-)

Unni A sa...

Kjempeflott LO! Herlige bilder av barnebarnet ditt :)
klem Unni

Rita sa...

Herlig LO med masse fine bilder og flott tekst :) Klem Rita

Unknown sa...

Ååå så søt da, nydelig kort som må rammes inn og henges på veggen.
Ha en fin dag, Marit.

Kjersti sa...

For en herlig LO! Nydelige sommerfarger og ei skjønn jente:)
God helg!
Klem fra Kjersti

Aquarell sa...

Herlig flott LO, med flotte farger! :)
Takk for at du tok utfordringen min.:)