tirsdag 19. februar 2013

To fruer på tur og hakket lue :)


Her ser dere to flotte vinterkledde fruer på tur :)
 
Mandag den 11. februar tok Kari og jeg (i rød varmedress) på oss varme klær og gikk på tur :)
Det var flere minusgrader ute, og vi hadde en herlig tur i sol og fint vær.
Turen gikk fra Hellestø stranda i Sola kommune (hvor jeg bor) og til hengebrua på Sele i Klepp kommune. Brua var blitt mordernisert (mange år siden jeg var der) så vi måtte jo gå over og prøve den, før vi dro tilbake samme vei via strandkanten. 
 
Kari hadde med seg mobilen så vi fikk en koselig kar til å ta bilde av oss på brua.
Det ble en 2 1/2 times koselig trimtur med drøs og koselig turfølge :)
 
Har glemt å legge ut bilde av luen jeg hakket i høst.......
Jeg har luen på meg på turen, og slik ble den bak (her på en glasskrukke)
Refleks hakket inn i begynnelsen (dere ser det lyser litt i blitsen.)
 
 

4 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Takk for en koselig guidet tur i nydelig vintervær.
Klem.

Bodil sa...

Fine bilder og en fin lue :)

Lill Anita sa...

Flotte bilde av to kreative damer.
Luene var flotte :)

Klem :)

Unni A sa...

Så koselige med jenter på tur :) Jeg misunner dere å ikke ha snø!
Så fin lue og så smart med reflekstråd!
klem Unni