onsdag 30. januar 2013

Utfordring på North Star Stamps

Utfordring-stjerner hos North Star Stamps.
Her er mitt bidrag, som denne gang skulle bestå av et prosjekt med stjerner og stempel fra North Star Stamps.
Her har jeg dekorert en papirpose.
(trykk på bildene for å se dem bedre )
Stjerner i papir og bling.

Her er baksiden på posen.
Sommerfugler og mønsterpapir er malt med gesso.
MS punch, Sizzix stjerne dies og Spellbinders dies- stjerner,blomster og blonder.

Slik så mønsterpapir og sommerfugl ut før de ble malt med gesso.
Jeg tynner gesso ut med vann før jeg maler på papir ,
En grei måte å "roe" ned papiret på hvis det er for fargesprakende.
 
Ble inspirert til å finne frem papirposen da jeg leste i Ett Trykk, mye inspirasjon denne gang :)
Og endelig virker "bilde-knappen" i explorer :)
 

14 kommentarer:

Nina sa...

Kjempelekker - får jeg se den "live" hos deg når vi treffes ?
:-) Nina

Gitte sa...

Super nydeligt.

Sonia sa...

What a fabulous card my dear ^_^
Gorgeous details ^_^
Have a sweet afternoon^_^
Hugs,
Sonia

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig posekort !
Kult med stjerner syns jeg :)

Klem,Kjersti

Bodil sa...

Så fin denne var :)

Kjersti sa...

Så fint, nydelig posekort :-)

Rita sa...

Nydelig :) Og en kjmepe fin ide å male over "rotete" mønsterark, har jo en del av de som bare blir liggende :)

Unni A sa...

Nydelig posekort! Kjempesmart ide å male over mønsterark! Takk for tipset!
klem Unni

Strikkelene sa...

Rett og slett råflott pose! Lurt å tynne ut gessoen og lage "nye" ark av gamle :) Må prøve det en gang :)

Klem nordfra

Bente Årstad sa...

Nydelig posekort og en lur måte å tone ned mønsterark, klem bente:)

Kari`s Hobbyrom sa...

Nydelig posekort. Smart å bruke gesso på papir for å "roe" det ned.
Sommerfuglen ble og fin i stedet for kobberfarget.
Det skal jeg og gjøre med mine.

Ha en fin og kreativ helg.
Klem.

Torill sa...

Lekkert!!!
Tusen takk for at du ble med inne hos oss i NSS!

NorthStarStamps sa...

Flott bidrag!!

NorthStarStamps sa...

Flott bidrag!!