fredag 18. januar 2013

Nyttår's kort og nyttår's pose til en venn

Jeg var en tur i Haugesund på torsdag, og da var jeg så heldig at Inger Marie hadde tid til å treffe meg.
Vi hadde noen koselige timer sammen der vi fikk shoppet litt, spist en god lunsj og drøst masse.
Det var kjempekoselig, så tusen takk Inger Marie, "you made my day" :)
Her ser dere overraskelsen jeg laget til henne, en nyttårs pose, kort og  gave.

Siden jeg fikk et flott julekort fra Inger Marie, ble det et nytt års kort til henne :)

Og nytt års posen i samme stil  :)
(Trykk på bildene hvis du vil se detaljene bedre)

Og baksiden på posen


Gaveposen ble laget av en papirpose fra Panduro og 2 pappstykker fra Kort & Godt som ble pyntet etter beste evne :)

Ha en fin helg alle sammen!!

Deltar med dette på:
Panduro Alt er tilladt
Nordsalten Hobbyklubb #68 Alt er lov
Papirdokkene #43 jente/jentete



12 kommentarer:

Unni A sa...

Så stilig nyttårs kort og kjempeflott pose!
Høres ut som dere hadde en herlig dag :) Så koselig :)
klem Unni

Bente Årstad sa...

Så lekkert sett og kjekt med en veninnedag. klem bente:)

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig gavepose og kort,flotte farger og pynt.Klem Synnøve

Kjersti sa...

Dette var fint, koselig med veninne dager..

Gro Tollaksen sa...

Kjempe fint!
Godt med gode venninner.

Connie sa...

Så lekkert:)
Da var det deg jeg så på bilde som Inger Marie hadde lagt ut på FB eller Imstagram :) Syntes jeg dro kjensel på deg, men var litt usikker. He he
Så dere er venner, så koselig:)
Ha en fin helg.
Klem Connie

Gitte sa...

Super flot sæt.

Nina sa...

Kjempe lekkert - er sikker på at Inger Marie satte stor pris på det. Høres ut som om dere har kost dere masse
Ha en fortsatt fin helg!
:-) Nina

Rita sa...

så fin gavepose og flott kort :) Kos med venninne dag :) Klem Rita

Angella sa...

Et fott posekort du har laget til utfordringen vår.

hilsen
Angella, Papirdokkene

Linda sa...

Kjempelekkert sett, helt sikkert morsomt å få :)

Takk for at du scrapper med NSHK og Papirdokkene

Eva Marie sa...

Så vakkert! Skikkelig koselig å få noe slikt ♥
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)