søndag 20. januar 2013

Mitt første julekort i år

Da er mitt første julekort laget for i år :)
Og veldig anderledes i fargene enn jeg pleier å lage dem :)

Jeg har fått en freeby fra Sherri Baldy som jeg har printet ut og fargelagt med copics tysjene mine.
Lenge siden jeg har brukt tysjene, så jeg kjenner at jeg trenger litt trening .

Her er fargene jeg har brukt:
Hud: E0000,00,50,R20, litt E11,21
Hår: E31,35,50,57
Kjole: BG10,11,13 og  B0000,000,00,01 og YG00,01,03,05
Pingvin: N0,1,2,4 og C4,6,8 og YR24
Lue/sløyfe: R20,21,22,24
Blad/Bær: G20,21,24 + R37
Glitterlim: Crystal Stickles

Ark fra BoBunny-Father Christmas
Martha Stewart punch: French Scroll
Har malt kantene og hjørnemetallet med gesso

Deltar med kortet hos 
Besties Challenge #1 anything goes (her finner dere freebyen også )
Card and Scrap udfordring 47 Brug punch
CopicMarkerNorge utfordring#29 vinterkort
Nordsalten Hobbyklubb Utfordring #68 Alt er lov

Ha en fin søndag :)

18 kommentarer:

Ida sa...

Stilig! Artig med litt utradisjonelle julefarger!:))
Ida

ShersL84bed sa...

Beautiful. Thank you for playing along with the besties blog challenge.

Smiles Sher

Bodil sa...

Så flott julekort :)

Nina sa...

Lekkert kort - Du er god som er i gang allerede
:-) Nina

Veronica sa...

Flott kort:) Herlige farger:)
Tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til:)
Klem, Veronica

Heidi sa...

Flott kort!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
Klem, Heidi:)

Gunn (Merete) sa...

Dette var et flott kort i herlige farger. Skikkelig søtt motiv.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN og lykke til.

Unni A sa...

Så artig julekort! Herlige farger og motiv.
klem Unni

sweetpea1030 sa...

So cute! Love the green background paper. TFS

Trine sa...

Flott kort i flotte farger:)
Takk for at du deltar hos CMN og lykke til:)
Klem,Trine

Gitte sa...

Rigtig flot kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.

sweetpea1030 sa...

Thanks for stopping by my blog. I love to color. My profile would be very similar with yours. I am thankful each day that I can spend time doing what I love to do. I'll be popping in for a visit to see what lovely things you are making here.

P.S. Love the snow and the knitted socks. I would love to make some but they seem as though they may be slippery. LOL They look so cute on the baby.

Unknown sa...

Så fint det er, jeg likte fargene veldig godt.

Ja da er vi to som har litt mye nærkontakt med sofaen nå i januarmørket he he.

Ha en fin kveld fra Marit.

Mari sa...

Så herlig kort.
Takk for at du scrapper med NSHK!
Klem, Mari

Berit sa...

Så herlig et kort!

Hos Egebjerg sa...

God ide at starte NU med at lave julekort,Jeg kan godt lide den grønne baggrund på dit kort,den ville passe fint til et vintage kort.
Klem Leila

Kari`s Hobbyrom sa...

Koselig julekort.

Eva Marie sa...

Så vakkert!Flotte anderledes julefarger.
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)