mandag 20. september 2010

Kurskort

Da det var messe på Fredheim i Sandnes gikk jeg på et koselig kurs hos den engelske tv-profilen Sonia Turner .
Da ble dette kortet laget.

Fremsiden er av acetat, og pyramiden av tekopper og blomst er bygget opp med limputer.

Organsa blomsten ble laget med Tim H sin Sizzix dies og farget med promakers tysjer.

Halvperlene er på fremsiden .
Ramme i grønt pyntepapir og gull under er på hovedkortet under acetaten.
Hovedkortet er i perlemor, men det vises dårlig i skanningen.



Her er den første innsiden av kortet.

Kortet er 20,5 cm begge veier.
















Og innside nr.2.
Her er restene av motivet fra fremsiden bygget opp motsatt med puter.














På baksiden ble et limbånd limt over acetaten for å skjule skjøten der brettingen er.
Og et søtt lite klistermerke med samme motiv som ellers i kortet ble limt på baksiden : )

6 kommentarer:

Sivic sa...

Ja det var forskjellige motiver til alle, noen hadde firkanta opphøyning, noen runde og noen trekanta som jeg fikk : )

Turid sa...

Det var stilig Siv Linda!!!

Forstår ikke riktig hvordan det er laga, men tar jeg meg en Stavangertur kanskje du vil holde kurs?

Ha en fin uke vennen,
klemmer fra Turid

Anonym sa...

Det ble ikke kurs på meg, den dagen. Kortet ble stilig. Jeg likte godt det nissekortet som skulle lages på barnekurset. Ha en fin kveld.

Grete sa...

Stilig kort! Rent og pent og ganske så forskjellig fra mye annet.
Ha en glitrende fin dag!

Connie sa...

Stilig og andelenes.
Forstår heller ikke helt hvordan det er laget.

Klem Connie

Guro sa...

Kjempeflott!!! Stiig 3d effekt, og gjennomført :-)
Skikkelig koselig med kurs og ny inspirasjon.
Ha en super dag!
Klem Guro