torsdag 24. juni 2010

Vintage udfordring 2



Denne gang vil jeg prøve meg på Vintage utfordringen, der det skulle lages noe til en merkedag.

Jeg har laget et bursdagskort og ble ganske fornøyd med resultatet : )

Det er sjelden jeg lager vintage kort, for jeg synes det er vanskelig, men med disse flotte papirene jeg nettopp kjøpte ble det ikke vanskelig i det hele tatt : )
Papirene er fra Graphic 45 (Daydreams) og Pinkpaislee (Bees wax), disse likte jeg : )


Hvite blomster fra Prima som er svertet med Walnut Stain og Brushed Corduroy distress ink og sprayet med vann etterpå.
Copperbrads fra American Traditional.

Pearls fra prima , litt Copper stikles og Chestnut Roan Chalk.


Slik ble innsidene.
Trykk på bildet, så kan du se innsidene bedre : )







15 kommentarer:

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det bare flot kort du har lavet :)

Flot papir, pynt og lækre detaljer.
Tak for din deltagelse ved vintage udfordringen.

Marianne sa...

Fy søren, dette var lekkert!!!!!!
Dette mestrer du til fulle, et av de flotteste vintagekort jeg har sett på leeeenge!!!

Klem Marianne:)

eba sa...

Wow, det ble skikkelig lekkert!! <3

jannes hobbykrok sa...

Dette var inmari fint!Likte alt ved dette kortet!Fargene er flotte,og papirene er nydelige!
Blomstene ble utrolig fine også!
Klem,Janne

Solveig sa...

Herligt kort!!!

Ha en fin dag!

Connie sa...

Så utrolig stilig det ble.
Papiret var jo bare supert.
Ha en fin kveld.
Klem

Jeanett sa...

For et flott kort! Grønn er yndlingsfargen min, og spesielt i de nyansene du har brukt her :)Kjempefint på innsiden også!

Nina sa...

Pakke skal du få :)
Send adressen din til epost nina_jentoft@hotmail.com. Så kommer pakken i posten når jeg har kommet meg heim fra ferie.
God sommer!

Pinklady 68 sa...

Utrolig stilig og et flott vintage kort!
Nydelige mønster ark og farger:-)

Ha en fin og kreativ kveld! Klem Laila.

Anne sa...

Wow, det var rålekkert!!

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar hos meg, og for at du la igjen link så jeg fikk besøkt deg og beundret dette fantastisk flotte kortet også :-) Det var morsomt at vi prøver oss på samme utfordring for første gang, da!

by camilla jin sa...

Wow, så fint kort! Så utrolig flink du er!

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :)

klem, camilla jin

De Creakeet van Peet sa...

what a great cards you made..i really enjoyd looking at your blog..love Peet

Linda S. L sa...

knall flott kort! flotte farger og herlige gjennomført på alle sider :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemm fra Linda

Grete sa...

Nyyyydelig kort. Enda finere i virkeligheten. TUSEN TAKK Siv Linda!!

Filharmonica sa...

Nydelig kort ;-)) Takk for at du deltar i vintageutfodringen!