tirsdag 29. juni 2010

Skisseboden: skisse #2


Enda et kort til Skisseboden : Skisse#2 : )

I dag har jeg hatt et koselig stempel besøk av Kari, og da fikk jeg låne noen trykk av dette fine bokstempelet. Midt i blinken til denne skisse utfordringen!! Bokstempelet finnes på Galleri Nyvold.

Jeg har brukt pyntepapir fra BoBunny(chocolate dot) og The Paper Loft ( old towne tavern-Adams). Mørk og lys brun Bazzill.

Tekststempelet er et bokmerkestempel fra Anka (Anka's design 7B) som jeg har klippet opp.

Brads og metallpynt.
Jeg har "ruflet" kantene litt og kantet dem med chestnut Roan chalkpute.




Her er skissen.













Så litt drøs, bilder og "plast-interiør" : )

I dag våknet jeg til tåkeluren fra båter på sjøen.
Lenge siden jeg har våknet av det : )


Men vi har hatt noen fine dager med sol og sommer, herlig!!!

Og i den anledning måtte det jo has litt fornyelse på verandaen : )

En ny plasduk (interiørprat : ) ) knis ....

Har slitt litt med å finne den rette duken til mine puter i hagemøblene.







Men på Kids fant jeg en duk i den rette fargen, til og med en blondeduk i plast!!!


Men den var jo midt i blinken til mitt bruk : )












Nærbilde av "blondemønsteret".














Deilig med sommer og sol.












Kari på hobbyrommet mitt, vi koser oss......











Meg i egen person.......

Slik ser jeg altså ut. knis : )



Litt lengre hår, kanskje på tide å bestille time hos frisøren........









Et nærbilde.

Og kortet til utfordringen under arbeid.







Og nærbilde av Kari.

Tusen takk for en koselig dag!!

10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et kjempe flott kort...stilig stempel og fine detaljer til!
Så herlig hobbyrom du har da:-)
Godt med stor plass...har en liten krok i en liten bod jeg..hihi..så kjøkkenbordet blir ofte brukt til scrapping ja:-)

Klem Laila.

Anette sa...

Ser ut som dere koste dere masse!!! Alltid kjekt å scrappe med venner ;)
Og kjempeflott kort du har laget! Stilig motiv du har brukt ;)

Solveig sa...

Stilig kort!

Herlig arbeidsrom du har!
Ser ut for at dere har det kjekt der!

Ha en fin onsdag!

Grete sa...

Stilig kort med et kjekt motiv!!
Trivelig å fornye litt av og til, både ut og inne. Hobbyrommet ditt ser flott ut (bare bittelitt misunnelig).

Louise sa...

Kjempeflott kort iadg også!!
Det ser ut som om dere koser dere masse..krysser fingrene for at sola snart kommer tilbake så hagemøblene og den nye duken kan nytes :-)

Miss StampAlot sa...

tUSEN TAKK FOR KOMMENTAR INNE hos meg.. ups... caps. =)

Kjempeflott hobbyrom du har, så så koselig ut med stor arbeidsplass og alltid koselig og scrappe med venner.

Kortet ble kjempefint, i flotte nyanser..

klem fra Marielle j

Iren sa...

Så flotte bilder du har lagt ut og så flott duk du har funnet Sivic :) Passet perfekt fikk nesten lyst på selv også jeg ;) tror jeg snart må skjerpe meg litt jeg bare shopper og shopper *lol* Var forresten på kort og godt og der var det også masse flott ;)

Så kjekt å se bilder fra det flotte rommet ditt og ikke minst av deg ;)


Klem

Randi Th. sa...

Takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!!!
Jøss for et flott hobbyrom du har! Jeg misunner deg virkelig. Skulle gjerne hatt litt av den plassen...

Ha en flott helg!

-klem-

Guro sa...

Så stilig!!! Det er ordentlig koselig å ha noen å scrappe med. Flotte bilder av dere begge, et anderledes og koselig blogginnlegg!
Herlig hobbyrom :-)
Utrolig masse kort du har laget siden sist jeg var innom, varierte og nydelige!
Fortsatt god sommer!
Klem Guro

Linda Brun sa...

Kjempeflott kort.
Kjekt å se deg og Kari kosa dokke...
Kjempekjekt at du vil følge begge bloggene mine ;-)
Ønske deg ei flotte helg!