mandag 7. juni 2010

Hagetid














Nå er det jammen på tide med en innsats i hagen min !!
Herlig ute, når vi har så deilig vær!!
Her rettes bedet opp, det var nesten grodd helt sammen....















Etterhvert fikk jeg god hjelp av mannen min, da ble det fart i sakene : )














Her trengs det flyttehjelp, Løytnantshjertet vokser helt inni hekken.....














Hostaen var blitt så stor at den ble delt i mange nye planter.
Vet at den bør deles i september, men fant ut at jeg ville dele den nå,mens stauden var oppe av jorden.















Her er noen av de delte plantene i jorda : )

5 kommentarer:

line sa...

Ja det har vært utrolig deilig i helgen. Det ble kjempefint! Lurt med slike Hosta som kan deles - har dem selv i MANGE forskjellige utførelser :) Jeg har også delt dem på våren, og det går ALLTID bra.

eba sa...

Så flink du har vært i hagen!!! Jeg sitter og håper at "ånden" skal komme over meg hihi... har gjort LITT, da... Deilig å være ute når været er så bra! En fortsatt god uke til deg!

Guro sa...

For noen herlige hagebilder, flinke dere er til å jobbe i hagen :-)
Deilig med hage, den byr på mye glede året rundt!
Ha en herlig uke :-)
Klem Guro

Iren sa...

Ser u t som du har hatt skikkelig våronna *lol* flinke dere er :) Her er det dårlig stelt i år i hagen :( Får se hvis tempen blir litt bedre om det frister til å gjøre noe ;)

Ble jo så flott og beint ;) Løytnanthjertene e jo så flotte altså har slike på hytta jeg ;)

Ha en fine dag :)


Klem

Grete sa...

Hagearbeid er egentlig kanskje kjekt når man bare kommer igang.