onsdag 9. juni 2010

Flower power til Solveig - 60 år- Gratulerer med dagen!












Gratulerer med 60 års dagen din i dag, Solveig !!!

Når du klikker på kortet kan du se det litt bedre.
Kortet er 10" x 6".


Siden Solveig er glad i blomster, passer dette kortet godt til henne : )

Her har jeg brukt mønsterpapir fra Kaisercraft, Sublime P225 Vogue.
Gratulasjonsteksten er fra Kort og Godt, roser, sommerfugler, perler og bånd likedan.
Liljer fra Papirloftet, øyenstikker fasteners fra Creative impressions, copper glitterlim,
skiltet er Sizzix dies fra Tim Holtz, og hovedmotivet er fra Bildmalarna og fargelagt med distress maling.

10 kommentarer:

WencheP sa...

Kjempeherlig og sommerlig kort i herlige farger. Kjempeflott motiv, flotte farger og herlig pyntet. Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Pia sa...

super flot kort med så mange fine detaljer.
knus pIA

jannes hobbykrok sa...

Superfint kort!Friskt,og lekkert!
Klem,Janne

Marianne sa...

Herlig gla'kort - kjempefint! Morsom detalj med 'skiltet' som henger, også - og selvfølgelig flott bruk av blomster! :)
Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.
♥ Marianne

Bodil sa...

Så herlig kort, kjempefint :)
Likte veldig det skiltet, jeg må nok kjøpe meg den diesen :)

Grete sa...

Knallfint kort i friske farger og flott pyntet.
Ha en fin dag!

-Sanna- sa...

Så herlig kort du har laget.
Jeg likte de flotte fargene.
Jeg har tittet rundt i bloggen din og titter innom igjen. Legger meg til so m følger hos deg.
Ta deg en tur til meg du og.. og bare koselig om du vil "følge meg"
Ha en fin dag, før regnet kommer.

Solveig sa...

Tusen takk Siv Linda!
Kortet er lekkert i friske farger!!!

Ha en fin dag!

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Så herlig dere har hatt det på Gran canaria :)
Og så fint det blir i hagen:)
Herlig kort har du fått laget også.
Håper postmannen kommer med noe til deg imorgen, har skikkelig dårlig samvittighet for at ikke jeg har fått avgårde noe før til deg. men bedre sent enn aldri da...hihi
Ha en strålende flott helg.
God klem

Connie sa...

Lekkert kort i herlige farger :o)
Kos deg med helg.
Klem fra Connie