mandag 18. januar 2010

Solnedgang på Hellestø og to blogcandyer : )














Vi har hatt noen flotte kvelder med nydelige solnedganger.
Dette bildet er tatt fra kjøkkenvinduet mitt mot Feistein fyr.
Synes det ble litt stilig med gatelysa på : )
Skulle ønske jeg hadde et bedre fotoapparat når det er slike flotte kvelder : )
Når du klikker på bildet, kan du se det litt større.
Ønsker alle en fin og kreativ uke!!!













Asil har hatt over 20 tusen treff siden hun opprettet bloggen sin, og feirer dette med å dele ut litt sukkertøy til en heldig vinner : )
Frist for å delta er søndag 31. januar.















Kaia har blogget i 2 år, og i anledning av jubileumet sitt, deler hun ut en flott blogcandy til en heldig vinner.
Trekning 31. januar.


4 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig bilde av solnedgang! Så flott utsikt du har!! :)
Ønsker deg ei god uke.
Klem, Hege

Yvonne sa...

Må bare si meg enig med Hege-Annie, nydelig bilde og flott utsikt.
Ble imponert over systemet du har ryddet på hobbyrommet.
Og så mye fint du har laget med Sizzix, lurer på om ikke jeg må investere i noen sånne dies...
Legger meg som følger hos deg jeg, håper det er greit.
Ha en flott kveld!
Klem, Yvonne :)

Iren sa...

For en nydelig solnedgang Sivic!!! Så bor du flott til også da :)

Ha ei flott uke!

Klem

jannes hobbykrok sa...

Så masse fint du lager,denne bloggen er jo en stor inspirasjonskilde!Legger meg til som følger,og gleder meg til å titte innom igjen!
Janne