torsdag 1. oktober 2009

Et nytt kort fra Inkadinkado og blog candy hos Kristine




















Her har jeg stemplet motivet på et ferdig utstanset papp stykke som jeg fikk av Solveig.
Jeg brukte en litt tørr kalkpute (chestnut roan) direkte på stempelet, og trykket i vei, og trykket ble flott!!Ikke alltid like lett med disse fotostemplene.
Tusen takk Solveig, det ble flott trykk av fotostempelet mitt på dette papiret!!
Ta en titt i Solveig sin blogg, hun har laget flere kort av de samme papp bitene.

Stempelet har jeg kjøpt brukt og det er fra Inkadinkado (95492), synes teksten og motivet var så fint.
Pyntepapiret er fra Foofala, roser,bånd og halvperler fra Kort og godt.



Kristine gir bort denne flotte høst candyen!!
Mye fint der, og masse fint å kikke på i bloggen hennes også.
Du kan bli med på blog candyen til den 10 oktober, trekning dagen etter.

2 kommentarer:

Solveig sa...

Ja se det ja!!!!
Flott!!
Så kjekt det kan komme til nytte!! :-)

Ha en fin kveld!

Grethe Røren sa...

Nydelig kort Siv Linda !!!!

Klem Grethe