tirsdag 27. januar 2009

Kreativitet?

Kalles dette kreativitet,rydding eller rot ??

Fikk det plutselig for meg at det måtte ryddes i papirhaugene mine : (

Det gikk fra et ryddig hobbyrom til vilt kaos på et lite øyeblikk!!







Utrolig så mye papir vi har når det dras frem i lyset, he, he.
Og jeg som sliter med å finne det rette papiret i den rette nyansen...... kanskje jeg har for mye å velge imellom??
Her er begynnelsen på sortering av Bazzillen.
Det begynner å komme seg nå : )
Men fristelsen ble for stor.......og ryddinga går over til kortlaging : )
Fant jo noen gjenglemte pynteark som "bare måtte" brukes opp : )
Thi,hi

4 kommentarer:

Angella sa...

Helt utrolig hva du har av papir... Ja, det er mye:)

Angella

Marianne sa...

Nydelige kort, jentemotivet på det siste var utrolig fint.

Takk for flotte kaosbilder, og for en mengde! Disse bildene kommer jeg til å bruke til min egen fordel, når mannen min tror at jeg har tatt helt av, hehehe:)

Klem Marianne.)

Anne May sa...

Hei på deg!
Herlige og fargerike kort.
Litt av en haug du har.Hvor var de når jeg var der sist,så ikke mye papirer da,he he.

Sivic sa...

He, he Anne May....prøver å gjemme dem litt så ikke alle ser hvor gal jeg er : )