fredag 30. januar 2009

Hei alle sammen : )


Her har jeg brukt glimmermist til å lage pyntepapir av.













Et kort til Nina




















Shopper dere mye??

Jeg er blitt oppfordret til å vise frem månedens hobby innkjøp, og desverre så ble det kanskje litt
mye denne måneden : (

Pleier ikke alltid å være like gal altså. Til mitt forsvar så kan jeg si at noe var på tilbud, og da kunne jeg ikke la en god handel gå i fra meg thi,hi : )

For de observante...........hm....kanskje jeg ikke trengte mere papir : )

Og skal jeg være dønn ærlig så har jeg også kjøpt månedspakken fra clubcrap,et lite stempel og noen få pynteark til........




















Sånn, noen som har vært verre denne måneden?

Ha ei fin helg alle sammen !!




6 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Jøss, Siv Linda!!!!!! Har du vunnet i Lotto, vennen????
Bra shoppa!!! Skikkelig flotte og nødvendige ting!!

Ha en flott helg!!

Klem, Beata

line sa...

WOW så masse fint. Ja ja - men det er GODT å handle litt ....

Kjellaug sa...

Du kan iallefall shoppe,ikke noe å si på det. Veldig mye fint du har shoppa her.

Utfordrer deg til å se i bilde mappen din: finne mappe 6 og finne bilde 6 ,så publitisere det her på bloggen din. Utfordre 6 stk.

Solveig sa...

Gubba sååå du har shoppa! :-)
Må nok prøve glimmermist :-)
Ha en fin dag!

Snakkes

Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe bra shoppa ;-) Masse å kose seg med der...

eba sa...

Oh! Herlig shopping!! Jeg har IKKE vært "værre" ;) Kjekt å fornye seg litt, da!

Flott kort, forresten!

Og så har jeg noe til deg i bloggen... :)