torsdag 13. november 2008

#17

Dette julekortet er også laget til KH sin julekort utfordring : )


Her er julekulene, dompappen og god jul stempelet fra Kreaktiv Hobby.


Julekulene er embosset med shabby shutters distress embossing pulver.

Det er en liten prikk med fired brick distress stickles på kulene for å friske dem opp.


Jeg har brukt Vintage photo og Cinnamon distress sticles rundt kantene og på greina.

Det er første gang jeg bruker disse nye glitterlimene, men ble ganske fornøyd med dem.


Litt uvant med den store åpningen, synes det var vanskelig å få til fine tynne streker. Tørket sent når jeg la på tykt lag, men ganske raskt da jeg la glitterlimet tynt på. Og det er vel litt av meningen at glitterlimet skal legges røft på og se litt gammelt ut.


5 kommentarer:

Rasofiel sa...

Noe så yndig *smelt* min favorittfugl og et nydelig julekort :D klemmm

Daniel August sa...

Kjempeflott julekort..

Mvh
Daniel

PS. Hvis du skal ta Mask'ene dine i bruk, vær obs på at de har ganske kraftig lim.. den henger godt.. se gjerne på videoen hos Tim Holtz før du setter i gang:HER

eba sa...

Enda ett stilig julekort! Flott effekt med glitter!
Takk for kommentar ang bøkene mine... Innsiden har blanke ark, med eller uten linjer. Eneste "pynt" på innsiden er da det pyntearket på innsiden av permen. Jeg har en ide om å sette alt mulig inn i en bok, klistremerker, stemmpeltrykk, bilder osv osv alt etter hvem boken er til. Det kunne jo blitt en flott gave til en kortlagervenninne! :)
god helg!

Rasofiel sa...

oi!!! for en koselig hilsen på bloggen min :D hjertelig tusen takk, det var litt av et komplement :O) Selvsagt må du stjele ideen med stearinlyset. hehe. Det er jo derfor vi har blogg vel, for å dele ideer og kunne inspirere hverandre!!!! Håper jeg får se et lys her snart, for jeg er så glad i det du lager, og det blir spennende å se hva du tryller fram :D *kjempestor klemm* og ønske om en god helg fra VyanMica :)

Desirée sa...

Du lager så flotte julekort!

Takk for besøket! Jeg kaller de gnikk og gnu kort for det forteller så mye om hvordan jeg ser på laginga av de ;) Men de gjør seg virkelig og er moro å lage.

Ha en fin helg!

Klem fra Desiree