fredag 19. september 2008

Ukens søteste#2- tusen takk for fine ord Vyan

Vyan har valgt Sivic sitt kort.


Jeg har plukket ut Sivic sitt kort denne uken fordi jeg falt pladask for det ved første øyekast .
Det er så ufattelig kreativt, morsomt og vakkert -og Samtidig så detaljrikt og stilfullt . Digger de søte formene hun har klippet ut for å forme huset, og de nusselige blomstene. Dette er et type kort jeg får lyst til å lage selv. Sivic har gang på gang inspirert meg med sine flotte kort, men dette tok virkeig kaka!!! :D Nydelig!!! Gleder meg til å se hva mer den talentfulle damen tryller frem utover høsten.

Tusen takk for kjempefine ord, alltid kjekt med litt ros!!Alltid kjekt når noen finner inspirasjon i det vi lager, så tusen takk !

3 kommentarer:

Rasofiel sa...

de er deg så vel fortjent *fantastisk kort* :D

Irene sa...

Takk for besøket hos meg!
Dette kortet var virkelig fantastisk, ja *nikker*

SusanBluerobot sa...

love this it is very good